Педагогічна майстерність - 6 Березня 2013 - Сайт Гнідинської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Петра Яцика
Субота, 03.12.2016, 11:34


Головна Реєстрація Вихід Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
 
Меню сайту
Опитування
Оцініть мій сайт
1. Відмінно
2. Жахливо
3. Добре
4. Непогано
5. Погано
Всього відповідей: 393
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
 
1
1
Головна » 2013 » Березень » 6 » Педагогічна майстерність
01:08
Педагогічна майстерність
        «Урок – це дзеркало загальної педагогічної культури вчителя, мірило його інтелектуального багатства, показник його світогляду, його ерудиції» - так стверджував видатний український педагог Василь Олександрович Сухомлинський.
     Сучасним вважають урок, який за своєю метою (освітньою, розвивальною, виховною), змістом, структурою й методами проведення відповідає найголовнішим вимогам теорії і практики навчання в школі та є високоефективним. На такому уроці школярі опановують оптимальний обсяг знань, учаться творчо застосовувати їх, набувають необхідні вміння й навички.
    Діти йдуть на урок найчастіше за спілкуванням із друзями, з учителем. Найбільшу радість і задоволення вони отримують від роботи, що дозволяє їм відкривати себе, свої здатності й можливості. Їхні очі загораються і в той момент, коли їх навчають чогось значного, важливого для життя, а не для одержання оцінки.
      5 березня учителі Гнідинської школи, які атестуються у 2012-2013 році, проводили уроки-панорами. Тетяна Володимирівна Чигрин, методист відділу освіти Бориспільської РДА, секретар районної атестаційної комісії разом з директором школи, аналізуючи уроки, відзначили майстерність педагогів, високу кваліфікацію, професійну компетентність.
     Віра Іванівна Беник, учителька української мови та літератури, підтверджуючи звання «старшого вчителя», запросила на свій урок ще й молодших колег, що не так давно були її учнями. А сьогоднішні одинадцятикласники разом із учителькою досліджували життєвий і творчий шлях видатної української поетеси сучасності Ліни Костенко. Тема уроку: «Страшні слова, коли вони мовчать» - ліричні роздуми про значення поезії в житті людини, клопітка робота педагога над Словом, вміння торкнутись душі старшокласників безсмертними рядками віршів, поєднання традиційних і інноваційних форм роботи.
     Марія Михайлівна Хамандяк, вчителька математики, що має вищу кваліфікаційну категорію, проводила узагальнюючий урок з алгебри у 9 класі: «Розв’язування вправ на прогресії. Розв’язування прикладних задач». Готуючись до уроку-панорами Марія Михайлівна запропонувала учням створити презентації, відповідно до теми заняття. Це стало основою цілісного педагогічного процесу, цільова орієнтація якого – розвиток компетенцій учнів.
     На уроці фізичної культури, який теж відвідала атестаційна комісія, вчитель вищої кваліфікаційної категорії Василь Гнатович Митяй продемонстрував інтерактивні форми діяльності учнів при вивченні баскетболу. «Естафета. Передача м’яча у різний спосіб в умовах опору захисника» - тема уроку у 9 класі, протягом якого вчитель із багаторічним досвідом роботи створив атмосферу змагання, успішну роботу ігрових груп.
     Урок фізичної культури важко провести на високому рівні без належного спортивного обладнання. Напередодні випускники школи потурбувалися про забезпечення баскетбольними м’ячами уроків і секцій. Тож, щира подяка Євгену Віталійовичу Вербовському, виконуючому обов’язки керівника комерційного відділу агентства нерухомості «Real Druzi», та В’ячеславу Віталійовичу Яременку, аспіранту кафедри історії України Національного педагогічного університету імені Михайла Драгоманова.
     Підбиваючи підсумки уроків-панорам своїх колег, керівники методичних об’єднань Гнідинської школи Людмила Михайлівна Підгорна, Надія Семенівна Олексійчук, Тетяна Василівна Біла, Любов Василівна Прядко – заступники директора, підтвердили думку відомого теоретика педагогіки Симона Соловейчика:
    «Урок – це мистецтво, його треба піднімати на рівень мистецтва. Бувають уроки цікавіші, ніж спектакль у театрі – напружені, гарні, драматично вибудувані. У педагогіці не прийнято говорити про драматургію уроку, а шкода: у хорошому уроці є зав’язка, кульмінація, розв’язка, рух складних ліній, текст і підтекст».
.

Ніна Григорівна Кудько,
директор Гнідинської школи

Переглядів: 265 | Додав: school | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
БК© 2016
календар
«  Березень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук по сайту
Контакти
08340
Київська область
Бориспільський р-н
с.Гнідин,
вул. Заводська 7
т/ф.(045 95)4-11-43 директор

4-16-09 секретар
4-16-08 заступники
4-16-11 бухгалтерія
4-16-10 каб.інформатики

Пишіть нам!