Давня китайська мудрість учить, що «пам'ять
– це човен, який пливе річкою проти течії. Він рухається вперед, доки гребеш,
тобто доки розвиваєш свою пам’ять. Як тільки ти перестав гребти, тебе в ту ж
мить починає зносити назад».
Сучасна психологія стверджує, що діти
приходять до першого класу, засвоївши за перші шість років свого життя
70-80% всієї інформації, якою вони потім користуються до кінця своїх днів. Отож,
усі вони загалом мають однакові стартові можливості для навчання. Але чомусь
уже в кінці першого року навчання серед них з’являються відмінники і невстигаючі. У чому ж справа? Виявляється, що
учні, у яких добре працює уява (конкретно – образне мислення), мають успіхи в
навчанні і отримують високі оцінки. А ті з них, хто надає перевагу «зазубрюванню» матеріалу, відчувають значні труднощі в
навчальній діяльності, які в подальшому трансформуються у великі проблеми і поступово переростають у відразу до
навчання. Отож, щоб цього не сталося, пропоную батькам і дітям познайомитися з ейдетикою.
Ейдетика (з грецького «ейдос» – образ) − це напрямок психологічної науки, який вивчає ейдетизм як
різновид образної пам'яті і можливості його практичного застосування у різних
сферах життя людини. Педагоги-ейдети спираються у своїй роботі на
здатність дитини яскраво уявляти те, що потрібно запам’ятати.
Основоположником цього методу є професор Російської Академії енциклопедій,
доктор педагогічних наук, засновник і керівник «Школи ейдетики» в Росії, Ігор
Юрійович Матюгін. Вивчивши усі знамениті «запам’ятовуючі» методики, він створив
на їхній основі власну ігрову систему, використавши при цьому здатність кожної
людини вміти уявляти і фантазувати. Адже відомо, що найдовше людина пам’ятає ті
події чи факти, які асоціюються з яскравими образами, що час від часу спливають
у її уяві. Тобто, всі заняття за цією методикою проходять у формі ігрових
тренінгів, під час яких учні засвоюють унікальні методики ефективного
запам’ятовування будь-якої інформації (цифри, тексти, правила, вірші, іноземні
слова і т.д.) шляхом формування у їхній уяві яскравих образів.
Багато хто думає, що пам'ять може бути різною, від прекрасної до зовсім
поганої, як кажуть у народі «дірявої». Але насправді це не так. Виявляється, що
пам'ять покращувати не потрібно, бо вона у всіх ідеальна. Потрібно лише
сформувати свідоме вміння правильно її використовувати. Проста й ефективна
методика, про яку ми сьогодні говоримо, дозволяє зробити це легко та швидко.
У дітей, які пройшли навчання
за цим курсом,
− покращується ставлення до
навчального процесу, з’являється стійкий інтерес до навчання;
− підвищується успішність з
усіх предметів;
− набувається вміння
нестандартно мислити, вирішувати логічні задачі, фантазувати;
− у 2-3 рази скорочується час на
виконання домашніх завдань, що дає можливість більше займатись улюбленими
справами та відпочивати.
Батьки, які приводять дітей на заняття, в ході консультацій з
інструктором, отримують цінні рекомендації, дотримуючись яких вони мають змогу
формувати стійкий зв'язок у системі батьки − дитина. А це в свою чергу сприяє
як успішному процесу навчання, так і
взаєморозумінню в житті взагалі.
В усіх, хто скористався
послугами «Школи ейдетики», залишились про неї найкращі враження :
«Уже після кількох уроків ейдетики в одній із київських шкіл розпалась
«збірна двієчників»… З тих пір у цьому навчальному закладі ейдетика введена як додатковий
навчальний предмет – школярів навчають запам’ятовувати». («Факти» 6 червня 2000
року);
«… за 10 хвилин учні-ліцеїсти змогли запам’ятати
написанння, звучання і значення 12 китайських и 36 японських ієрогліфів». («Наше місто», 9 лютого 2001 року);
«В школі ейдетики за 1,5 години
інтенсивної гри її учасники засвоюють інформацію, аналогічну за об’ємом
тижневому навчанню в старших класах загальноосвітньої школи». («Секрети здоров’я» № 1 за 2000 рік).

P.S. Отож, якщо вас, шановні читачі, зацікавила наведена
інформація і у вас виникло бажання пройти курс навчання самим чи залучити до
цього свою дитину, звертайтесь за більш
докладнішою інформацією до Тетяни
Петрівни Кудько (інструктор з
ейдетики) за телефоном: 096 855-88-08 (до 2000). Можна також завітати до
школи в кабінет № 214 (практичний психолог).
Тетяна Кудько,
інструктор
з ейдетики
|