У період між загальними зборами (конференціями) діє
рада школи, діяльність якої регулюється Статутом школи.
До ради школи обираються пропорційно представники
від працівників цього закладу, учнів (II—ІІІ ступеня), батьків і громадськості
загальними зборам відкритим або таємним голосуванням в кількості 7 чоловік від
кожної групи. Рада школи скликається її головою, заступником, а
також членами ради, якщо за це висловилось не менше третини її складу, директор
школи. Засідання ради є правомочним, якщо в ньому бере
участь не менше двох третин її членів. Рішення ради приймаються простою більшістю голосів
присутніх на засіданні її членів.
Рада школи: •
організовує
виконання рішень загальних зборів; •
затверджує
режим роботи школи; •
підтримує
ініціативи щодо удосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих
пошуків, дослідно-експериментальної роботи педагогів; •
дає
дозвіл на участь у навчально-виховному процесі, керівництві учнівськими
об'єднаннями за інтересами діячів науки, культури, членів творчих спілок,
працівників підприємств, установ, організацій; •
вносить
пропозицію директору про стимулювання педагогічних та інших працівників школи; •
приймає
рішення стосовно подання педагогічної ради про нагородження учнів і випускників
за успіхи у навчанні (праці); •
у
присутності батьків (осіб, які їх заміняють) розглядає пропозиції педагогічної
ради про виключення учнів зі школи і за наявності підстав порушує клопотання
перед директором про його подальше навчання у відповідному класі; •
разом з
батьками (особами, що їх заміняють) бере участь у розгляді в державних і
громадських організаціях питань, що стосуються їхніх інтересів; •
разом із
засновником або уповноваженим ним органом, громадськими організаціями,
директором школи створює умови для педагогічної освіти батьків; •
розглядає пропозиції, скарги, зауваження учасників
навчально-виховного процесу, відповідних структурних підрозділів органів
державного управління з питань роботи школи і приймає відповідні рішення;
організовує громадський контроль за харчуванням і медичним обслуговуванням
учнів; •
контролює
витрачання бюджетних асигнувань, визначає напрямки використання бюджетних і
позабюджетних коштів школи для розв'язання перспективних проблем удосконалення
її діяльності;
•
погоджує
умови оренди приміщень, споруд і обладнання, створення малих підприємств школи
та кооперативів. |